Reklama dźwignią handlu
Dzisiaj o sile typowej firmie nie świadczy wyłącznie to jak podchodzi do choćby tematu jakości czy cen. To oczywiście niesamowicie istotne czynniki, ale prawda jest taka, że nigdy nie możemy pomniejszyć znaczenia reklamy. Są te branże, w których promocja odgrywa bardzo dużą rolę, są również takie, w których nie odgrywa ona ważnej roli, lecz tak naprawdę o reklamę należy dbać! Naturalnie owy artykuł jest głównie adresowany do takich osób, które prowadzą niewielką firmę, o zasięgu lokalnym. W takowym przypadku czymś zbędnym jest choćby to, aby inwestować fundusze w reklamę ogólnokrajową, a zwłaszcza, że to mało realne oraz drogie.
Można śmiało powiedzieć, iż w przypadku takiej firmy, która głównie własną ofertę kieruje do zainteresowanych z tylko jednego miasta, przykładowo Opola, najbardziej wskazanym rozwiązaniem są wszelkiej maści media lokalne. W zasadzie reklama w lokalnych mediach, przykładowo rozgłośni radiowej czy tygodniku, nie jest bardzo droga. Choć nie można wyłącznie ograniczyć reklamy do typowo tradycyjnych mediów. Również godne większego zainteresowania są lokalne strony internetowe, a nawet fora. Weźmy choćby pod uwagę tak zwany marketing szeptany. Gdy buzz marketing jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są naprawdę dobre.
źródło:
———————————
1. http://empyrlocal.com
2. http://eualtamira.com
3. przeczytaj artykuł
4. zobacz wszystkie
5. kliknij, aby sprawdzić